Number of the records: 1
Young People and Influencers
SYS 0271077 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083819.8 035 $a 233170 $2 CREPC2 100 $a 20210114d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Young People and Influencers $f Dana Vokounová 301 $a VEGA 1/0657/19 330 $a Výsledky individuálnych rozhovorov medzi mladými ľuďmi a názory a postoje k sociálnym médiám a influencerom. Dôvody návštevy sociálnych sietí. Platformi sociálnych médií ako Instagram, Facebook a YouTube. Vplyv influencerov na mladých ľudí, etika a manipulatívne techniky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0270967 $1 010 $a 978-80-245-2395-8 $1 011 $a 2453-6113 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $e Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $g Edited by: Iveta Černá $g Reviewers: Aliya Alghozina, Jarolím Antal... [et al.] $b elektronický zdroj $v Pp. 303-311 online $1 210 $a Praha $c Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague $d 2020 $1 215 $a 322 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0039336 $a Černá $b Iveta $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0080191 $a Alghozina $b Aliya $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043893 $a Antal $b Jarolím $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b International Joint Conference $d 20. $e Online prostredie (Slovensko; Česko) $f 26.-27.10.2020 541 1-
$a Mladí ľudia a vplyvní ľudia 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006427 $a techniky reklamné 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1962- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210114 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1