Number of the records: 1
Multiple Regression Model of the Consumers’ Price Sensitivity
SYS 0272269 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210303112947.0 017 70
$a 10.21003/ea.V183-06 $2 DOI 100 $a 20210303a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a UA 200 1-
$a Multiple Regression Model of the Consumers’ Price Sensitivity $f Marie Slabá 330 $a Vplyv sociálno-demografických charakteristík na cenovú citlivosť zákazníkov. Na základe literárnej rešerše boli identifikované potenciálne ovplyvňujúce faktory a veľkosť vzorky. Dotazníky distribuované online v roku 2019. Najvýznamnejší vplyv na cenovú citlivosť spotrebiteľov prejavili dve nezávislé premenné - vek (pozitívna korelácia) a príjem (negatívna korelácia). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0272253 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $e Research Journal $v Vol. 183, no. 5-6 (2020), s. 60-65 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2020 541 1-
$a Viacnásobný regresný model cenovej citlivosti spotrebiteľov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003441 $a modely regresné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001481 $a citlivosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004975 $a príjmy 700 -1
$3 eu_un_auth*0049309 $a Slabá $b Marie $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210303 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1