Number of the records: 1  

Impact of Internet Advertising to Potential Customers

  1. SYS0272544
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074309.4
    035
      
    $a 246080 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210311d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Impact of Internet Advertising to Potential Customers $f Anna Harumová, Darina Móžiová
    301
      
    $a VEGA 1/0007/19
    330
      
    $a Využívanie programov na blokovanie reklamy na internete a preferencie nástrojov priameho marketingu. Prieskum vplyvu online reklamy na mladých ľudí a využívanie programov blokovania online reklamy, uskutočnený pomocou online panelu (získavanie údajov prostredníctvom subjektívnych odpovedí jednotlivých respondentov). Základné možné dôvody využívania programov na blokovanie reklamy na internete a ich percentuálne potvrdenie v prieskume.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0272465 $1 010 $a 978-80-225-4794-9 $1 200 1 $a EDAMBA 2020 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e From Better Economics to Better Economy $e Conference Proceedings $g Editors: Nina Dědečková, Paula Puškárová $g Reviewers: Silvia Adamcová, Peter Árendáš, Kristína Baculáková... [et al.] $v Pp. 212-228 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 799 s. [40 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0067099 $a Dědečková $b Nina $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049748 $a Puškárová $b Paula $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003281 $a Adamcová $b Silvia $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0027178 $a Árendáš $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0041177 $a Baculáková $b Kristína $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2020 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Bratislava, Slovak Republic $f 27.10.2020
    541
    1-
    $a Dopad internetovej reklamy na potenciálnych zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0069546 $a reklama nevyžiadaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005171 $a prostriedky reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005197 $a psychológia reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029425 $a Harumová $b Anna $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1955- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0021358 $a Móžiová $b Darina $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1985- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210311 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.