Number of the records: 1
Analysis of Selected Characteristics of E-Consumer Behavior of Czechs During the First Wave of the COVID-19 Pandemic
SYS 0273173 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083832.6 017 70
$a 10.18690/978-961-286-442-2.53 $2 DOI 035 $a 253280 $2 CREPC2 100 $a 20210422d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SI 200 1-
$a Analysis of Selected Characteristics of E-Consumer Behavior of Czechs During the First Wave of the COVID-19 Pandemic $f František Pollák, Peter Markovič, Michal Konečný 301 $a VEGA 1/0240/20 301 $a VEGA 1/0140/21 330 $a Analýza vybraných aspektov správania elektronického spotrebiteľa. Aplikácia inovatívnych metód hodnotenia interakcií zákazníkov v prostredí virtuálnej sociálnej siete Facebook. Analýza činnosti zákazníkov piatich najväčších subjektov elektronického obchodu na českom virtuálnom trhu z údajov počas prvého mimoriadneho stavu vyhláseného v Českej republike v súvislosti s pandémiou ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom. Vzorce spotrebiteľského správania, najmä rozsah a povaha ich interakcií v komunikácii B2C na sociálnej sieti Facebook, prostredníctvom analýzy údajov o interakciách skupín zákazníkov. Posun v načasovaní interakcií smerom k ranným hodinám, považovaný za dôsledok práce z domu a odchýlku od obvyklých vzorcov správania. Potreba zohľadnenia týchto vplyvov pri plánovaní marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 010 $a 978-961-286-442-2 $1 200 1 $a 40th International Conference on Organizational Science Development $d 40. mednarodna konferenca o razvoju organizacijskih znanosti - vrednote, kompetence in spremembe v organizacijah: konferenčni zbornik $e Values, Competencies and Changes in Organizations Conference Proceedings $f Editors: Polona Šprajc, Iztok Podbregar, Damjan Maletič, Daniel Tomić, Yvonne Ziegler, Vincenzo Uli, Olja Arsenijević $g Technical editors: Aljaž Murko, Jan Perša $g Reviewers: Alenka Baggia, Goran Vukovič, Iztok Podbregar, Marko Urh, Matjaž Maletič, Miha Marič, Mojca Bernik, Polona Šprajc, Vesna Novak, Vladislav Rajkovič $v Pp. 801-813 online $1 210 $a Maribor $c University of Maribor Press $d 2021 $1 215 $a online 1202 p. $1 710 12 $a 40th International Conference on Organizational Science Development $b Values, Competencies and Changes in Organizations $d 40 $e Online (MS Teams) $f 17. - 19. 3. 2021 541 1-
$a Analýza vybraných charakteristík e-spotrebiteľského správania Čechov počas prvej vlny pandémie COVID-19 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 45 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 45 $f 1974- $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0079944 $a Konečný $b Michal $p EUBFPMKPF $4 070 $9 10 $f 1993- $q E $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210422 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1