Number of the records: 1
Twitter jako významný nástroj komunikace
SYS 0273291 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210427202343.5 100 $a 20210427a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Twitter jako významný nástroj komunikace $d Twitter as an Important Communication Tool $f Jan Synek 330 $a Twitter ako marketingový prostriedok popri iných sociálnych sieťach ako Facebook či Instragram. Postavenie Twitteru v marketingovom mixe v Českej republike. Výhody Twitteru oproti ostatným sociálnym sieťam. Používanie Twitteru v praxi na príklade firmy Alza (Alza.cz). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0269719 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 30, č. 3 (2020), s. 19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2020 541 1-
$a Twitter ako významný nástroj komunikácie 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0073334 $a prostredie virtuálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0080753 $a Synek $b Jan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210427 $g AACR2
Number of the records: 1