Number of the records: 1  

Impact of the Corona Crisis on Marketing Communication Focused on Tourism

  1. SYS0273320
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210924100619.4
    100
      
    $a 20210428a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Impact of the Corona Crisis on Marketing Communication Focused on Tourism $f Tamás Darázs, Jarmila Šalgovičová
    330
      
    $a Práca hodnotí matematickú analýzu údajov získaných od subjektov pôsobiacich v marketingovej komunikácii v regionálnom marketingu a cestovnom ruchu. Na základe vopred stanovených hypotéz tento výskum obsahuje kvantitatívne a kvalitatívne hodnotenie odpovedí subjektov a poskytuje komplexné vysvetlenie rôznych dopadov pandémie na aktivity subjektov, ktorých hlavnou činnosťou je práca s marketingom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273309 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 148-160 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2021
    541
    1-
    $a Dopad koronovej krízy na marketingovú komunikáciu zameranú na cestovný ruch
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0082887 $a koronakríza
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0080768 $a Darázs $b Tamás $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001423 $a Šalgovičová $b Jarmila $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210428 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.