Number of the records: 1
Impact of the Corona Crisis on Marketing Communication Focused on Tourism
SYS 0273320 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210924100619.4 100 $a 20210428a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Impact of the Corona Crisis on Marketing Communication Focused on Tourism $f Tamás Darázs, Jarmila Šalgovičová 330 $a Práca hodnotí matematickú analýzu údajov získaných od subjektov pôsobiacich v marketingovej komunikácii v regionálnom marketingu a cestovnom ruchu. Na základe vopred stanovených hypotéz tento výskum obsahuje kvantitatívne a kvalitatívne hodnotenie odpovedí subjektov a poskytuje komplexné vysvetlenie rôznych dopadov pandémie na aktivity subjektov, ktorých hlavnou činnosťou je práca s marketingom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0273309 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 148-160 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2021 541 1-
$a Dopad koronovej krízy na marketingovú komunikáciu zameranú na cestovný ruch 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*0082887 $a koronakríza 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny 700 -1
$3 eu_un_auth*0080768 $a Darázs $b Tamás $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0001423 $a Šalgovičová $b Jarmila $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210428 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1