Number of the records: 1  

Využitie paralelných textov vo výučbe prekladu na príklade nemeckého hospodárskeho textu

  1. SYS0273351
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074316.7
    035
      
    $a 254758 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210429d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitie paralelných textov vo výučbe prekladu na príklade nemeckého hospodárskeho textu $d <The> Use of Parallel Texts in the Teaching of Translation on the Example of the German Economic Text $f Katarína Seresová, Edita Jurčáková
    330
      
    $a Definícia pojmu paralelný text a podkladový text. Výhody a možnosti využitia paralelných textov pri preklade odborných textov. Cielené použitie paralelných textov v didaktike prekladu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273329 $1 010 $a 978-80-225-4813-7 $1 200 1 $a Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní $e zborník z vedeckej konferencie $g (ed.): Katarína Seresová $g recenzenti: Danuša Lišková, Radoslav Štefančík $v S. 93-102 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a 150 s. [7,5 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048744 $a Seresová $b Katarína $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048967 $a Lišková $b Danuša $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 675 $1 710 12 $a Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní $b vedecká konferencia $e Bratislava, Slovensko $f 09.04.2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061127 $a prekladateľstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037798 $a preklady odborné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048744 $a Seresová $b Katarína $p EUBFAJKJT $4 070 $9 50 $f 1967- $T Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080166 $a Jurčáková $b Edita $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210429 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.