Number of the records: 1  

Perspectives of Native and Non-Native Teachers of English

  1. SYS0273360
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220808120443.1
    035
      
    $a 254741 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210429d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Perspectives of Native and Non-Native Teachers of English $f Katarína Zamborová
    330
      
    $a Perspektíva natívnych a nenatívnych učiteľov anglického jazyka prostredníctvom komparatívnej analýzy rozhovorov. Lingvistická, behaviorálna a didaktická analýza natívnych a nenatívnych učiteľov. Skúmanie výhod a nevýhod oboch typov učiteľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273329 $1 010 $a 978-80-225-4813-7 $1 200 1 $a Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní $e zborník z vedeckej konferencie $g (ed.): Katarína Seresová $g recenzenti: Danuša Lišková, Radoslav Štefančík $v S. 143-150 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a 150 s. [7,5 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048744 $a Seresová $b Katarína $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048967 $a Lišková $b Danuša $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 675 $1 710 12 $a Cudzojazyčné perspektívy v univerzitnom vzdelávaní $b vedecká konferencia $e Bratislava, Slovensko $f 09.04.2021
    541
    1-
    $a Perspektívy natívnych a nenatívnych učiteľov angličtiny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001113 $a angličtina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0074362 $a Zamborová $b Katarína $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1988- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210429 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.