Number of the records: 1  

Relationship Marketing in Tourism: a Bibliometric Overview

  1. SYS0273607
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210722134115.6
    100
      
    $a 20210512a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Relationship Marketing in Tourism: a Bibliometric Overview $f Martin Rigelský, Viera Ivanková
    330
      
    $a Vedecký vývoj vzťahového marketingu vo vzťahu k cestovnému ruchu do roku 2018. Údaje z hlavnej zbierky Web of Science (WOS) a porovnanie 1565 vedeckých výstupov. Bibliometrická analýza založená na princípe neurónovej siete. Bibliografická analýza a jej grafické znázornenie, ktoré môže pomôcť výskumníkom a odborníkom lepšie pochopiť súčasný stav poznatkov vo vedeckej oblasti. Aktivity podporujúce rozvoj vzťahového marketingu v cestovnom ruchu s ohľadom na preukázateľný pozitívny vplyv na tento segment.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273464 $1 011 $a 1339-9381 $1 200 1 $a Journal of Management and Business : Research and Practice $d Časopis pre manažment a podnikanie : výskum a prax $v Vol. 12, no. 2 (2020), s. 8-20 $1 210 $a Prešov $c Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity $d 2020
    541
    1-
    $a Vzťahový marketing v cestovnom ruchu: Bibliometrický prehľad
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001266 $a bibliometria
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004735 $a práce výskumné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0072177 $a Rigelský $b Martin $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080203 $a Ivanková $b Viera $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210512 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.