Number of the records: 1
Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing
SYS 0273647 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083834.6 014 $a 000638896500001 $2 CCC 014 $a 000638896500001 $2 WOS 014 $a 2-s2.0-85104170760 $2 SCOPUS 017 70
$a 10.3390/su13073999 $2 DOI 035 $a 304968 $2 CREPC2 100 $a 20210513a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CH 200 1-
$a Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing $f František Pollák, Peter Markovič 301 $a VEGA 1/0240/20 301 $a VEGA 1/0140/21 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Vplyv formy ekonomickej aktivity zákazníka na mieru akceptácie podnikovej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach. E-marketing. Sociálny mediálny marketing ako nový štandard propagácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0247706 $1 011 $a 2071-1050 $1 200 1 $a Sustainability $b elektronický zdroj $e [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability] $v Vol. 13, no. 7 (2021), pp. 1-12 online $1 210 $a Basel $c MDPI 541 1-
$a Ekonomická aktivita ako determinant pre zákaznícke prijatie marketingu na sociálnych médiách 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001931 $a efektívnosť podnikania 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007583 $a zodpovednosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0072497 $a reputácia krajiny 700 -1
$3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1974- $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210513 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1