Number of the records: 1
Expedície ako vhodný nástroj geografickej edukácie
SYS 0273870 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210520163456.0 100 $a 20210520a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Expedície ako vhodný nástroj geografickej edukácie $e príkladová štúdia – expedícia Bojar 2019 $f Ladislav Tolmáči, Anna Tolmáči, Daniel Gurňák 330 $a Geografická expedícia predstavujúca špecifickú formu terénnej edukácie, zahŕňajúc v sebe dva aspekty: prvý ako priamo vedecko-edukatívny pre skupinu zúčastňujúcej sa expedície a druhý ako možnosť dozvedieť sa o spoznávaní či skúmaní navštívených regiónov prostredníctvom napr. georeportáží alebo iných foriem edukácie pre tých, ktorí sú účastníkmi expedície ad post. Príkladová štúdia sa venuje ukážke druhého aspektu expedičnej edukácie v rámci expedície BOJAR 2019 venujúcej sa komplexnému spoznaniu vybraných štátov regiónu južnej Afriky (Zimbabwe, Botswana, Namíbia a Juhoafrická republika), vedenej na Katedre regionálnej geografie a rozvoja regiónov Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0271124 $1 011 $a 1335-9258 $1 200 1 $a Geografia $e časopis pre základné, stredné a vysoké školy $v Roč. 28, č. 2 (2020), s. 40-52 $1 210 $a Bratislava $c Ing. Eva Jankovičová - EPL $d 2020 541 1-
$a Expeditions as a Suitable Method of Geographical Education: Case Study – Expedition Bojar 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002234 $a geografia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001013 $a Afrika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007499 $a Zimbabwe 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001324 $a Botswana 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003545 $a Namíbia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002625 $a Juhoafrická republika 700 -1
$3 eu_un_auth*0035139 $a Tolmáči $b Ladislav $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0069774 $a Tolmáči $b Anna $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0018370 $a Gurňák $b Daniel $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210520 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1