Number of the records: 1
Vplyv influencerov na spotrebiteľské správanie
SYS 0274418 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20220131132619.2 035 $a 65614f4c-e522-420c-a8f3-9c1311141d8c 100 $a 20210530d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv influencerov na spotrebiteľské správanie $e diplomová práca $f Natália Hrnčiarová $g školiteľ: Mária Hasprová 210 $a Bratislava $d 2021 215 $a 67 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0074879 $a Hrnčiarová $b Natália $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210530 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1