Number of the records: 1
Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area
SYS 0281549 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074403.0 035 $a 454938 $2 CREPC2 100 $a 20220126d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area $d Informatizácia a technologické trendy v oblasti shopper marketingu $f Monika Stanková, Martin Kuchta 301 $a VEGA 1/0657/19 330 $a Vplyv informatizácie a technologických trendov na disciplínu shopper marketing. Všetky súčasné a budúce trendy v oblasti shopper marketingu. Desať najvýznamnejších a najvplyvnejších trendov, ktoré majú potenciál zlepšiť zážitok z nakupovania v obchode a zabezpečiť zvýšenie výnosov pre maloobchodníka a výrobcu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0281546 $1 010 $a 978-80-225-4910-3 $1 200 1 $a Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Peter Červenka $g recenzenti: Daniel Kastl, Ivan Hečko $v S. 32-38 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a 56 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0069840 $a Kastl $b Daniel $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0031116 $a Hečko $b Ivan $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002459 $a informatizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické 610 1-
$9 eu_un_auth*0005840 $a marketing nákupný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 700 -1
$3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1993- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1990- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220126 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1