Number of the records: 1  

Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area

  1. SYS0281549
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074403.0
    035
      
    $a 454938 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220126d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area $d Informatizácia a technologické trendy v oblasti shopper marketingu $f Monika Stanková, Martin Kuchta
    301
      
    $a VEGA 1/0657/19
    330
      
    $a Vplyv informatizácie a technologických trendov na disciplínu shopper marketing. Všetky súčasné a budúce trendy v oblasti shopper marketingu. Desať najvýznamnejších a najvplyvnejších trendov, ktoré majú potenciál zlepšiť zážitok z nakupovania v obchode a zabezpečiť zvýšenie výnosov pre maloobchodníka a výrobcu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0281546 $1 010 $a 978-80-225-4910-3 $1 200 1 $a Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Peter Červenka $g recenzenti: Daniel Kastl, Ivan Hečko $v S. 32-38 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a 56 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0069840 $a Kastl $b Daniel $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0031116 $a Hečko $b Ivan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002459 $a informatizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005840 $a marketing nákupný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1993- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1990- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220126 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.