Number of the records: 1  

Úloha manažérskych organizácií v cieľových miestach pri zabezpečení spokojnosti návštevníkov

  1. SYS0286941
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075211.0
    100
      
    $a 20220726a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Úloha manažérskych organizácií v cieľových miestach pri zabezpečení spokojnosti návštevníkov $d The Role of Destination Management Organizations in Achieving Visitor Satisfaction $f Lenka Dzúriková, Vanda Maráková
    330
      
    $a Literárny prehľad o úlohe organizácií destinačného manažmentu pri dosahovaní spokojnosti návštevníkov. Určenie ukazovateľov spokojnosti návštevníkov, ktoré je možné aplikovať v podmienkach slovenských destinácií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0286890 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Economic Review of Tourism: Scientific Journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 55, č. 1 (2022), s. 17-27 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006700 $a ukazovatele
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086095 $a Dzúriková $b Lenka $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063918 $a Maráková $b Vanda $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220726 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.