Number of the records: 1
Úloha manažérskych organizácií v cieľových miestach pri zabezpečení spokojnosti návštevníkov
SYS 0286941 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075211.0 100 $a 20220726a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Úloha manažérskych organizácií v cieľových miestach pri zabezpečení spokojnosti návštevníkov $d The Role of Destination Management Organizations in Achieving Visitor Satisfaction $f Lenka Dzúriková, Vanda Maráková 330 $a Literárny prehľad o úlohe organizácií destinačného manažmentu pri dosahovaní spokojnosti návštevníkov. Určenie ukazovateľov spokojnosti návštevníkov, ktoré je možné aplikovať v podmienkach slovenských destinácií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0286890 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Economic Review of Tourism: Scientific Journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 55, č. 1 (2022), s. 17-27 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006700 $a ukazovatele 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie 700 -1
$3 eu_un_auth*0086095 $a Dzúriková $b Lenka $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0063918 $a Maráková $b Vanda $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220726 $g AACR2
Number of the records: 1