Number of the records: 1  

The Media Brand Theoretical Framework

  1. SYS0287045
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083916.6
    035
      
    $a 497597 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220801a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CH
    200
    1-
    $a The Media Brand Theoretical Framework $f Linda Saulīte, Deniss Ščeulovs, František Pollák
    330
      
    $a Nové modely konzumácie mediálneho obsahu, ktoré sa objavili v dôsledku technologického vývoja. Zmena spôsobu, akým mediálne značky poskytujú obsah a ako ho publikum konzumuje vďaka novým dynamickým, interaktívnym a multiplatformovým trhom, pričom hlavnými katalyzátormi zmien sú viaceré platformy, konzumácia obsahu na požiadanie (on-demand content consumption) a platformy sociálnych médií. Čoraz častejšie využívanie globálnych sociálnych sietí ponúka mediálnym značkám možnosti distribúcie obsahu a spojenia s ich publikom, pričom to všetko vytvára nové výzvy a konkurenciu v miestnych médiách a tieto zmeny tak priniesli možnosti rozšírenia mediálneho publika, ako aj výzvy. Generácia Z a spravodajské médiá.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Encyclopedia $e Scholarly Community $v Pp. [1-13] online $1 210 $a Basel $c MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute) $d 2022
    541
    1-
    $a Teoretický rámec mediálnej značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003157 $a majetok nehmotný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005834 $a hodnota trhová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005851 $a spoločnosť konzumná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086128 $a Saulīte $b Linda $4 070 $9 34
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0082505 $a Ščeulovs $b Deniss $4 070 $9 33
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 33 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220801 $g AACR2
    830
      
    $a fv - Na formulári je nesprávne uvedený spoluautor Peter Markovič namiesto Deniss Ščeulovs.
    830
      
    $a fv - Typ výstupu publikačnej činnosti (OCF) je v zázname uvedený na základe e-mailu.
    830
      
    $a mm-Nepodlieha štátnej dotácii na podnet CVTI dňa 9.4.2024.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.