Number of the records: 1
The Media Brand Theoretical Framework
SYS 0287045 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083916.6 035 $a 497597 $2 CREPC2 100 $a 20220801a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CH 200 1-
$a The Media Brand Theoretical Framework $f Linda Saulīte, Deniss Ščeulovs, František Pollák 330 $a Nové modely konzumácie mediálneho obsahu, ktoré sa objavili v dôsledku technologického vývoja. Zmena spôsobu, akým mediálne značky poskytujú obsah a ako ho publikum konzumuje vďaka novým dynamickým, interaktívnym a multiplatformovým trhom, pričom hlavnými katalyzátormi zmien sú viaceré platformy, konzumácia obsahu na požiadanie (on-demand content consumption) a platformy sociálnych médií. Čoraz častejšie využívanie globálnych sociálnych sietí ponúka mediálnym značkám možnosti distribúcie obsahu a spojenia s ich publikom, pričom to všetko vytvára nové výzvy a konkurenciu v miestnych médiách a tieto zmeny tak priniesli možnosti rozšírenia mediálneho publika, ako aj výzvy. Generácia Z a spravodajské médiá. 463 -1
$1 200 1 $a Encyclopedia $e Scholarly Community $v Pp. [1-13] online $1 210 $a Basel $c MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute) $d 2022 541 1-
$a Teoretický rámec mediálnej značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003157 $a majetok nehmotný 610 1-
$9 eu_un_auth*0005834 $a hodnota trhová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005851 $a spoločnosť konzumná 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0086128 $a Saulīte $b Linda $4 070 $9 34 701 -1
$3 eu_un_auth*0082505 $a Ščeulovs $b Deniss $4 070 $9 33 701 -1
$3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 33 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220801 $g AACR2 830 $a fv - Na formulári je nesprávne uvedený spoluautor Peter Markovič namiesto Deniss Ščeulovs. 830 $a fv - Typ výstupu publikačnej činnosti (OCF) je v zázname uvedený na základe e-mailu. 830 $a mm-Nepodlieha štátnej dotácii na podnet CVTI dňa 9.4.2024. T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1