Number of the records: 1
The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior
SYS 0288288 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083921.3 014 $a 000824623700007 $2 WOS 014 $a 2-s2.0-85134150514 $2 SCOPUS 017 70
$a 10.22598/mt/2022.34.1.79 $2 DOI 035 $a 517173 $2 CREPC2 100 $a 20221017a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d hrv $d eng 102 $a HR 200 1-
$a The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior $d Utjecaj pozicije prodajnih štandova u prodavaonici na kupovno ponašanje $f Monika Matušovičová, Martin Kuchta, Monika Stanková 321 $a Registrovaný: Web of Science 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Vplyv umiestnenia shopper marketingových stojanov v rôznych zónach predajne na nákupné správanie kupujúcich. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0269950 $1 011 $a 0353-4790 $1 011 $a 1849-1383 $1 200 1 $a Market-Tržište $e Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal $v Vol. 34, no. 1 (2022), pp. 79-92 online $1 210 $a Zagreb $c University of Zagreb 541 1-
$a Vplyv polohy shopper marketingových stojanov v obchode na nákupné správanie spotrebiteľov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1967- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1990- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $4 070 $9 33 $f 1993- 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221017 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1