Number of the records: 1
Selection of Tool for Global Literacy Assessment
SYS 0288536 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083922.9 014 $a 000833537700008 $2 WOS 035 $a 524588 $2 CREPC2 100 $a 20221102a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Selection of Tool for Global Literacy Assessment $f Aneta Bobenič Hintošová, Michaela Bruothová 301 $a KEGA 026EU-4/2021 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Globálna gramotnosť sa zvyčajne spája so znalosťami o súčasných politických, ekonomických a sociálnych otázkach, čo umožňuje jednotlivcom plniť si svoju úlohu aktívnych globálnych občanov. V existujúcej literatúre možno nájsť niekoľko prístupov na hodnotenie globálnej gramotnosti alebo globálnej kompetencie. Cieľom tohto príspevku je poskytnúť kritické obsahové porovnanie vybraných prístupov k hodnoteniu globálnej kompetencie/gramotnosti a vybrať vhodný nástroj, najmä na použitie v kontexte vysokoškolského vzdelávania. Výber prebieha na základe viackriteriálneho rozhodovacieho prístupu, a to analytického hierarchického procesu. Ďalej sa diskutuje o možných modifikáciách zvoleného nástroja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0286902 $1 011 $a 2464-6733 $1 200 1 $a AD ALTA $b elektronický zdroj $e Journal of Interdisciplinary Research $v Vol. 12, no. 1 (2022), pp. 56-59 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2022 541 1-
$a Výber nástroja na hodnotenie globálnej gramotnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*0011430 $a gramotnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0014519 $a Bobenič Hintošová $b Aneta $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0021871 $a Bruothová $b Michaela $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221102 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1