Number of the records: 1
International Marketing
SYS 0289009 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240416114158.2 010 $a 978-0-357-44512-9 010 $a 0-357-44512-0 100 $a 20221124d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a US 200 1-
$a International Marketing $f Michael R. Czinkota, Ilkka A. Ronkainen, Annie Peng Cui 205 $a 11th Edition 210 $a Boston $c CENGAGE $d 2023 215 $a 604 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004203 $a plánovanie strategické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*0009860 $a vodcovstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0031346 $a Czinkota $b Michael R. $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0031348 $a Ronkainen $b Ilkka A. $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0087253 $a Peng Cui $b Annie $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221124 $g AACR2
Number of the records: 1