Number of the records: 1  

Challenging Examples of the Wise Use of Computer Tools for the Sustainability of Knowledge and Developing Active and Innovative Methods in STEAM and Mathematics Education

  1. SYS0290876
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083941.1
    014
      
    $a 2-s2.0-85141026818 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 000873560800001 $2 WOS
    014
      
    $a 000873560800001 $2 CCC
    017
    70
    $a 10.3390/su142012991 $2 DOI
    035
      
    $a 1022429 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230203a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CH
    200
    1-
    $a Challenging Examples of the Wise Use of Computer Tools for the Sustainability of Knowledge and Developing Active and Innovative Methods in STEAM and Mathematics Education $f Péter Körtesi, Zsolt Simonka, Zsuzsanna Katalin Szabo, Ján Gunčaga, Ramona Neag
    301
      
    $a KEGA 026UK-4/2022
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Rýchle zmeny v informačných a komunikačných technológiách (IKT), zvyšujúca sa dostupnosť výpočtového výkonu a zložitosť matematického softvéru si vyžadujú radikálne prehodnotenie vedy, techniky, inžinierstva, umenia a matematiky (STEAM), ako aj matematického vzdelávania. Pri prechode do učební založených na technológiách je neustále používanie vzdelávacieho softvéru požiadavkou pre trvalo udržateľné STEAM a matematické vzdelávanie. Tento softvér podporuje vzdelávacie prostredie umožňujúce spoluprácu a akcie, rozvíja zručnosti 21. storočia a podporuje prijatie aktívnych a inovatívnych metodológií. Tento článok sa zameriava na učenie a vyučovanie matematiky a analyzuje úlohu a užitočnosť nástrojov IKT vo vzdelávaní, ako sú systémy počítačovej algebry (CAS) a systémy dynamickej geometrie (DGS) pri implementácii aktívnych a inovatívnych vyučovacích metodológií súvisiacich s udržateľným vzdelávaním STEAM. Podobne zdôrazňuje nevyhnutnosť, aby študenti mali rozsiahle znalosti z matematickej teórie, čo je základný prínos na zabezpečenie spoľahlivého a efektívneho používania matematického softvéru. Cieľom tejto štúdie je prostredníctvom praktického experimentu poukázať na to, že zmiešaná vyučovacia metóda môže výrazne zlepšiť udržateľnosť vedomostí z matematiky. Poskytuje rôzne solídne príklady aplikácií CAS a DGS na zdôraznenie ich použitia založeného na matematickom pozadí, aby študenti mohli identifikovať, kedy je počítačové riešenie nespoľahlivé. Štúdia zdôrazňuje, že správne používanie CAS a DGS je účinnou metódou na prehĺbenie nášho chápania matematických pojmov a riešenia úloh v predmetoch STEAM a aplikáciách v reálnom živote. Cieľom tohto dokumentu je upriamiť našu pozornosť na správne a inteligentné používanie počítačových nástrojov, najmä symbolických kalkulačiek, ako sú CAS a DGS, bez poskytnutia hĺbkovej analýzy výziev týchto technológií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247706 $1 011 $a 2071-1050 $1 200 1 $a Sustainability $b elektronický zdroj $e [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability] $v Vol. 14, no. 20 (2022), pp. 1-23 $1 210 $a Basel $c MDPI
    541
    1-
    $a Náročné príklady múdreho využívania počítačových nástrojov pre udržateľnosť vedomostí a rozvoj aktívnych a inovatívnych metód v STEAM a matematickom vzdelávaní
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0087149 $a Körtesi $b Péter $4 070 $9 5
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048749 $a Simonka $b Zsolt $p EUBFHIKMA $4 070 $9 45 $f 1974- $T Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0087150 $a Katalin Szabo $b Zsuzsanna $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080252 $a Gunčaga $b Ján $4 070 $9 38
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0087151 $a Neag $b Ramona $4 070 $9 2
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230203 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.