Number of the records: 1
The Association of Impulse Buying Behaviour with Environment and Social Factors: a Gender Perspective
SYS 0291331 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230906145629.4 017 70
$a 10.54933/jmbrp-2022-14-2-1 $2 DOI 100 $a 20230301a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a The Association of Impulse Buying Behaviour with Environment and Social Factors: a Gender Perspective $f Sharifah Faridah Syed Ali, Yuhanis Abdul Aziz, Ng Siew Imm, Raja Nerina Raja Yusof 330 $a Skúmanie prepojenia environmentálnych a sociálnych faktorov, spojených s impulzívnym nákupom u mužov a žien. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0291327 $1 011 $a 1339-9381 $1 200 1 $a Journal of Management and Business : Research and Practice $d Časopis pre manažment a podnikanie: výskum a prax $v Vol. 14, no. 2 (2022), s. 1-14 $1 210 $a Prešov $c Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005148 $a prostredie ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*0084471 $a prostredie sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005154 $a prostredie životné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003508 $a muži 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 700 -1
$3 eu_un_auth*0087350 $a Ali $b Sharifah Faridah Syed $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0087351 $a Aziz $b Yuhanis Abdul $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0087352 $a Imm $b Ng Siew $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0087353 $a Yusof $b Raja Nerina Raja $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230301 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1