Number of the records: 1  

Nanotechnology: Neuromarketing and the Use of Nanotechnology and Its Potential

  1. SYS0291485
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074458.1
    017
    70
    $a 10.53465/EDAMBA.2022.9788022550420.441-452 $2 DOI
    035
      
    $a 1030795 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230309d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nanotechnology: Neuromarketing and the Use of Nanotechnology and Its Potential $f Michael Šášky
    330
      
    $a Nanotechnológie, ich pôvod, vývoj, využitie a význam v budúcnosti. Potenciálne využitie nanotechnológií je v mnohých smeroch, predovšetkým v neuromarketingu. Neuromarketing je rozvíjajúca sa oblasť, ktorá študuje ľudský mozog a spotrebiteľské správanie. Nanotechnológie predstavujú jednu z možností výskumu a implementácie riešení v tejto oblasti v budúcnosti. Kombinácia nanotechnológií a neuromarketingu môže vytvoriť oblasť, ktorá ponúka nové možnosti, vedecké odpovede a technológie inovácie, ktoré ešte neboli identifikované.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291382 $1 010 $a 978-80-225-5042-0 $1 200 1 $a EDAMBA 2022 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Conference Proceedings, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 16 September 2022 $f Editor: Alena Lüleyová $g Reviewers: Alena Bašová, Jana Blštáková, Brigita Boorová... [et al.] $v Pp. 441-452 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 529 s. [26,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0087369 $a Lüleyová $b Alena $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029318 $a Bašová $b Alena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0006238 $a Blštáková $b Jana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0030529 $a Boorová $b Brigita $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2022 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $d 25. $e Bratislava, Slovak Republic $f 16.09.2022
    541
    1-
    $a Nanotechnológia: neuromarketing a využitie nanotechnológie a jej potenciál
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006942 $a nanotechnológie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0081082 $a Šášky $b Michael $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1996- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230309 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.