Number of the records: 1
Cvičenia otvoreného typu – nástroj pre podporu a rozvoj kritického myslenia
SYS 0292097 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075233.6 100 $a 20230425a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Cvičenia otvoreného typu – nástroj pre podporu a rozvoj kritického myslenia $f Natália Sadivová 330 $a V dnešnom rýchlom a globalizovanom svete sa záujem o štúdium cudzích jazykov neustále zvyšuje, a táto skutočnosť sa spája s hľadaním nových spôsobov, ako zdokonaliť a zmodernizovať ich výučbu tak, aby sa dosiahol čo najefektívnejší účinok. Cieľom príspevku je poukázať na rozdiely v odpovediach študentov, ktoré sú spôsobené prechodom z cvičení tzv. otvoreného typu na zatvorené, keďže každé z nich vyžaduje iný prístup v ich vyplňovaní. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0291923 $1 011 $a 1338-2845 $1 200 1 $a Didaktika $e [odborný dvojmesačník] $v Roč. 4, č. 1 (2023), s. 21-23 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer SR $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*0080391 $a myslenie kritické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie 610 1-
$9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika 610 1-
$9 eu_un_auth*0048954 $a komunikácia interkultúrna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*0058590 $a kompetencie komunikačné 700 -1
$3 eu_un_auth*0087616 $a Sadivová $b Natália $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230425 $g AACR2
Number of the records: 1