Number of the records: 1  

Application of the Jones Model for the Detection of Distortion of Accounting Data in a Selected Companies

  1. SYS0292134
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074502.1
    035
      
    $a 1047158 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230427a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Application of the Jones Model for the Detection of Distortion of Accounting Data in a Selected Companies $d Aplikácia Jones modelu detekcie skresľovania účtovných údajov vo vybraných podnikoch $f Jozefína Hvastová
    330
      
    $a Jedným z fenoménov, ktorý sa v súčasnosti stále viac týka podnikateľských subjektov, je skresľovanie účtovných údajov. V praxi sa totiž možno stretnúť s praktikami, ktoré smerujú k tomu, že vykazované údaje nezodpovedajú objektívnej realite. O to viac vzrastá význam využívania modelov, ktorými ich je možné identifikovať. Príspevok okrem stručného prehľadu vybraných kvantitatívnych metód detekcie skresľovania účtovných údajov poukazuje na možnosť ich využitia v slovenských podmienkach. Cieľom príspevku je aplikovať pôvodný Jones model v dvoch vybraných spoločnostiach rôznych veľkostných kategórií zo sektoru Veľkoobchod a tým identifikovať potenciálnu manipuláciu účtovných údajov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291964 $1 011 $a 2585-8785 $1 200 1 $a Acta Oeconomica Cassoviensia $e Scientific Journal $v Vol. 15, no. 2 (2022), pp. 37-45 $1 210 $a Košice $c PHF EU Košice $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007447 $a závierka účtovná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065018 $a účtovníctvo kreatívne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003392 $a modelovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0051409 $a Hvastová $b Jozefína $p EUBPHFKEM $4 070 $f 1969- $9 100 $T Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230427 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.