Number of the records: 1
Autonómne učenie ako spôsob podpory motivácie učiacich sa
SYS 0292476 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074502.8 035 $a 1052490 $2 CREPC2 100 $a 20230522a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Autonómne učenie ako spôsob podpory motivácie učiacich sa $d Autonomous Learning as a Way to Support Learner Motivation $f Jana Kucharová, Ingrid Kunovská 330 $a Pre moderný vzdelávací proces je v súčasnosti charakteristický presun pozornosti z procesu vyučovania na proces učenia. V procese zefektívnenia vzdelávania je nutné uplatňovať tvorivé metódy učenia, rozvíjať kognitívnu oblasť, no súčasne dbať aj o emocionálnu stránku, modernizovať obsah, metódy a formy práce, školy vybaviť modernou didaktickou technikou a dosiahnuť počítačovú gramotnosť u všetkých študentov. Aj výučba cudzích jazykov si vyžaduje dobre zorganizovanú a prepracovanú prípravu, skúsených a motivovaných učiteľov, efektívnu metódu a v neposlednom rade aj správnu techniku. V predkladanom príspevku chceme poukázať na význam autonómneho učenia ako podpory motivácie do štúdia cudzích jazykov. Súčasne sa zameriavame na učiteľa a jeho úlohu v procese autonómneho učenia cudzích jazykov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0291653 $1 011 $a 1338-6743 $1 200 1 $a Lingua et vita $e vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie $d Lingua et vita: Journal for Research of Languages and Intercultural Communication $v Roč. 11, č. 2 (2022), s. 68-79 $1 210 $a Bratislava $c EKONÓM $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001176 $a autonómia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie 700 -1
$3 eu_un_auth*0036009 $a Kucharová $b Jana $p EUBFAJKNJ $4 070 $9 50 $f 1981- $T Katedra nemeckého jazyka FAJ 701 -1
$3 eu_un_auth*p0066984 $a Kunovská $b Ingrid $p EUBFAJKNJ $4 070 $9 50 $f 1976- $T Katedra nemeckého jazyka FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230522 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1