Number of the records: 1
Klasika je nadovšetko
SYS 0294268 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075239.8 100 $a 20230619a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Klasika je nadovšetko $f Peter Kapitán 330 $a Ak chce firma na dnešnom presýtenom trhu uspieť, musí inovovať. Vôbec pritom nezáleží na tom, akému odvetviu sa venuje, nové stimuly a novinky sú nevyhnutnosťou, inak prichádza zákonitý pád. Inak to nie je ani v kategórii zmrzlín. Zákazník rád experimentuje a ochutnáva, nechá sa lákať na nový druh zážitku. Zákazník rád experimentuje a ochutnáva, nechá sa lákať na nový druh zážitku. Zmrzliny však predsa len majú jedno špecifikum. Nech je novinka akokoľvek lákavá a chutná, spotrebiteľ aj tak napokon skončí pri tradičnej vanilkovej či čokoládovej zmrzline. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0294262 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $v Č. 71 (5-6) (2023), s. 34-36 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004574 $a potraviny mrazené 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005810 $a sortiment tovaru 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001852 $a dopyt spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006653 $a tržby 700 -1
$3 eu_un_auth*0058678 $a Kapitán $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230619 $g AACR2
Number of the records: 1