Number of the records: 1  

The Effect of Psychological Contract, Employer Branding and Job Satisfaction on Turnover Intention: Organizational Commitment As Moderating Variable at Start-up IT Company

  1. SYS0295181
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230629100535.3
    017
    70
    $a 10.15240/tul/001/2023-2-006 $2 DOI
    100
      
    $a 20230628a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a The Effect of Psychological Contract, Employer Branding and Job Satisfaction on Turnover Intention: Organizational Commitment As Moderating Variable at Start-up IT Company $f Ahmed Azmy, Iyus Wiadi, Handy Risza
    330
      
    $a Častým problémom v IT oblasti je vysoká fluktuácia. Štúdia analyzuje priame a nepriame účinky psychologickej zmluvy, značky zamestnávateľa a pracovného prostredia na fluktuačný zámer v IT začínajúcich firmách. Bola použitá zaviazanosť k organizácii ako moderujúca premenná. Štúdia bola vykonaná v niekoľkých start-upoch v Jakarte, so zameraním na štyri oblasti podnikania: vzdelávacie technológie, IT poradenstvo, softvér a hardvér a IT infraštruktúra. Zistilo sa, že najvýznamnejší priamy vplyv na fluktuáciu má organizačná angažovanosť. Najvýraznejší nepriamy vplyv zas mala značka zamestnávateľa. Ukázalo sa, že začínajúce IT podniky musia poskytovať priaznivé pracovné prostredie na podporu pracovných procesov zamestnancov. To posilňuje psychologický aspekt zamestnancov, aby sa dlhodobo udržali nad vodou. Pocit lojality, vysokého nasadenia a profesionality musí byť vštepovaný všetkým zamestnancom ako súčasť úsilia posilniť psychologickú zmluvu. Zamestnanci sú dlhodobou investíciou pre udržateľnosť podnikania spoločnosti a ich nápady, kreativita a inovácie sú pre spoločnosť kľúčové.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295159 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký open access časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 26, č. 2 (2023), s. 87-104 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2023
    541
    1-
    $a Vplyv psychologickej zmluvy, budovania značky zamestnávateľa a pracovnej spokojnosti na fluktuačný zámer: zaviazanosť k organizácii ako moderujúca premenná v začínajúcej IT spoločnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002131 $a fluktuácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007553 $a zmluvy pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087887 $a budovanie značky zamestnávateľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0054695 $a start-up
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005820 $a spokojnosť v práci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0089238 $a Azmy $b Ahmed $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0089239 $a Wiadi $b Iyus $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0089240 $a Risza $b Handy $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230628 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.