Number of the records: 1
Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy
SYS 0295313 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20230711091506.2 035 $a 4d86d3ed-734e-4585-9d01-82d483f056b9 100 $a 20230709d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy $e dizertačná práca $f Róbert Hula $g školiteľ: Eva Hanuláková 210 $a Bratislava $d 2023 215 $a 193 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0075558 $a Hula $b Róbert $f 1992- $p EUBOBFKMA $4 070 $q I $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230709 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1