Number of the records: 1
Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing
SYS 0295318 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20230712085122.5 035 $a 67e3d008-0bdc-4e3d-b21a-102066446f96 100 $a 20230709d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing $e dizertačná práca $f Michal Vávra $g školiteľ: Peter Drábik 210 $a Bratislava $d 2023 215 $a 198 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001354 $a bývanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 365 $T . $3 eu_un_auth*h0000227 $x Požiadavky na bývanie a ich uspokojovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0071233 $a Vávra $b Michal $f 1996- $p EUBOBFKMA $4 070 $q I $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $f 1981- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230709 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1