Number of the records: 1  

Marginalizované rómske komunity a ich vzťah k ich zamestnaniu

  1. SYS0295374
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074505.7
    035
      
    $a 1065525 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230713a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marginalizované rómske komunity a ich vzťah k ich zamestnaniu $d Marginalized Roma Communities and Their Relation to Their Employment $f Zuzana Kudlová
    330
      
    $a Štatistiky na Slovensku uvádzajú rôzne odhady počtu Rómov v dôsledku nejednotnosti údajov pri sčítaní obyvateľstva v roku 2021. Mnoho autorov sa preto venuje práve tejto problematike a s ňou súvisiacim témam ako chudoba, bývanie a diskriminácia. Príspevok je venovaný rómskej komunite na Slovensku a ich potrebám v rámci zamestnania. V jednotlivých častiach príspevku venujeme pozornosť správnemu pochopeniu pojmov marginalizované rómske komunity a zamestnanie, a v ďalšej časti si uvedieme štatistické znázornenie zamestnania rómskych komunít.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295334 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 19, č. 1 (2023), s. 26-30 $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005572 $a Rómovia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007323 $a zamestnanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003209 $a marginalizmus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001471 $a chudoba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001354 $a bývanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001709 $a diskriminácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0069437 $a Kudlová $b Zuzana $p EUBPHFKRP $4 070 $9 100 $f 1986- $T Katedra finančného riadenia podniku PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230713 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.