Number of the records: 1  

The Latest Trends in the Development of CSR and Corporate Hospitality As a Means of Increasing the Competitiveness of Companies in the International Environment

  1. SYS0295379
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083949.8
    017
    70
    $a 10.33543/q.2023.13 $2 DOI
    035
      
    $a 1065256 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230713d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a The Latest Trends in the Development of CSR and Corporate Hospitality As a Means of Increasing the Competitiveness of Companies in the International Environment $f Otília Zorkóciová
    301
      
    $a KEGA 003EU-4/2022
    330
      
    $a Medzinárodný marketing je založený na všeobecnej marketingovej filozofii a je to proces zameraný na optimalizáciu zdrojov a hľadanie príležitostí na svetovom trhu. Medzinárodný marketing zlepšuje možnosti uplatnenia týchto produktov na zahraničných trhoch, na ktorých má podnik konkurenčnú výhodu a vedie k uspokojovaniu potrieb a želaní zahraničných zákazníkov. V rámci medzinárodného marketingu je zaujímavé venovať pozornosť Corporate Social Responsibility (CSR), ako aj politike Corporate Hospitality (CH), ktoré obe výrazne formujú celkovú firemnú identitu (CI) spoločnosti, najmä ich prvky firemnej kultúry a firemného imidžu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295361 $1 010 $a 978-80-87952-38-2 $1 200 1 $a QUAERE 2023 $b elektronický zdroj $d QUAERE 2023: Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD Students and Assistants, June 26 – 29, 2023, Hradec Králové, The Czech Republic $e recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů, 26. – 29. června 2023, Hradec Králové, Česká republika $h roč. XIII. $v S. 113-121 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2023 $1 215 $a 1278 s. $1 710 12 $a QUAERE 2023 $b Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference $d 13. $e Hradec Králové, Česká republika $f 26.-29.06.2023
    541
    1-
    $a Najnovšie trendy vo vývoji CSR a firemnej pohostinnosti ako prostriedku zvyšovania konkurencieschopnosť spoločností v medzinárodnom prostredí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002926 $a korporácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $f 1954- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230713 $g AACR2
    830
      
    $a fm: projekt nie je uvedený na formulári EPCA
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.