Number of the records: 1  

Loyalty Programmes and Their Specifics in the Chinese Hospitality Industry - Qualitative Study

  1. SYS0295497
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083950.6
    014
      
    $a 2-s2.0-85163749754 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 001013778500001 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.3390/admsci13060152 $2 DOI
    035
      
    $a 1067480 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230724a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CH
    200
    1-
    $a Loyalty Programmes and Their Specifics in the Chinese Hospitality Industry - Qualitative Study $f Katarína Gubíniová, Thorsten Robert Moller, Silvia Trel’ová, Malgorzata Agnieszka Jarossová
    301
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    301
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Cieľom príspevku je identifikovať, ktoré aspekty vernostného programu v pohostinstve sú pre čínskych zákazníkov vnímané ako atraktívne. Integrácia vernostných programov do systému marketingového riadenia. Snaha o udržanie zákazníkov prostredníctvom vernostných programov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0261708 $1 011 $a 2076-3387 $1 200 1 $a Administrative Sciences $b elektronický zdroj $v Vol. 13, no. 6 (2023), pp. 1-12 $1 210 $a Basel $c MDPI
    541
    1-
    $a Vernostné programy a ich špecifiká v čínskom pohostinskom priemysle - kvalitatívna štúdia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004334 $a pohostinstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026914 $a benefity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001562 $a Čína
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045960 $a Gubíniová $b Katarína $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0089341 $a Moller $b Thorsten Robert $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0089342 $a Trel’ová $b Silvia $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0053834 $a Jarossová $b Malgorzata Agnieszka $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1978- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230724 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.