Number of the records: 1
Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective
SYS 0295544 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230727083000.1 017 70
$a 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.1.2 $2 DOI 100 $a 20230727a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective $f Dinko Jukić 330 $a Štúdia prezentuje, diskutuje a analyzuje imidž značky a úlohu emócií. Text pozostáva z dvoch častí: neurovednej a marketingovo-psychologickej. Sekcia neurovedy predstavuje a rozoberá emócie z medicínskeho hľadiska. Emócie sú vyjadrené viscerálnymi motorickými zmenami. Špeciálny prehľad vychádza z Damasiovej teórie emócií analyzovanej v kontexte neuromarketingu. V marketingovo-psychologickej časti sú rozoberané úlohy emócií na spotrebiteľské správanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0295543 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 14, no. 1 (2023), pp. 22-38 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2023 541 1-
$a Okrem imidžu značky: Neuromarketingová perspektíva 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 700 -1
$3 eu_un_auth*0074342 $a Jukić $b Dinko $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230727 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1