Number of the records: 1  

Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective

  1. SYS0295544
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230727083000.1
    017
    70
    $a 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.1.2 $2 DOI
    100
      
    $a 20230727a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective $f Dinko Jukić
    330
      
    $a Štúdia prezentuje, diskutuje a analyzuje imidž značky a úlohu emócií. Text pozostáva z dvoch častí: neurovednej a marketingovo-psychologickej. Sekcia neurovedy predstavuje a rozoberá emócie z medicínskeho hľadiska. Emócie sú vyjadrené viscerálnymi motorickými zmenami. Špeciálny prehľad vychádza z Damasiovej teórie emócií analyzovanej v kontexte neuromarketingu. V marketingovo-psychologickej časti sú rozoberané úlohy emócií na spotrebiteľské správanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295543 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 14, no. 1 (2023), pp. 22-38 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2023
    541
    1-
    $a Okrem imidžu značky: Neuromarketingová perspektíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0074342 $a Jukić $b Dinko $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230727 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.