Number of the records: 1  

Media as a Construct of the Modern Discursive Personality: Methodology of the Values-Based Approach

  1. SYS0295546
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230727084702.6
    017
    70
    $a 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.1.3 $2 DOI
    100
      
    $a 20230727a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Media as a Construct of the Modern Discursive Personality: Methodology of the Values-Based Approach $f Yuliia Skrynnik
    330
      
    $a Tento výskum sa zameriava na štúdium teoretických a metodologických východísk hodnotovo orientovaného prístupu k typológii diskurzívnych osobností. V článku je popísaný koncept hodnôt a ich moderné variácie, ako aj vplyv moderných médií na ich premeny v spoločnosti. V článku je založená metodológia hodnotovo orientovaného prístupu, ktorý predpokladá stanovenie typológie moderných diskurzívnych osobností.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295543 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 14, no. 1 (2023), pp. 40-50 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2023
    541
    1-
    $a Médiá ako konštrukt modernej diskurzívnej osobnosti: Metodológia prístupu založeného na hodnotách
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001713 $a diskusia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004064 $a osobnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0089353 $a Skrynnik $b Yuliia $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230727 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.