Number of the records: 1  

Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model

  1. SYS0296016
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240506091314.3
    014
      
    $a 2-s2.0-85172283419 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.30819/cmse.7-1.06 $2 DOI
    035
      
    $a 1066007 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230904a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model $f Pavol Kita, Marta Žambochová, Grzegorz Maciejewski, Marián Čvirik, Veronika Kitová Mazalánová
    301
      
    $a VEGA 1/0012/22
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Cieľom tejto štúdie bolo pochopiť zmeny v kultúre spotreby vo vybraných spotrebiteľských segmentoch v súvislosti s COVID-19 počas lockdownu. Empirický výskum bol vykonaný na vzorke 534 domácností. Na predpovedanie zmien v správaní spotrebiteľov sa použila metóda dvojstupňového klastrovania. Používame aj model rozhodovacieho stromu. Vytvorili sme štyri vybrané segmenty s pozoruhodnými zmenami spotreby na základe ich názorov týkajúcich sa troch uhlov pohľadu, a to zmien správania, demografických údajov a sebadôvery.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0296013 $1 011 $a 2512-6962 $1 200 1 $a Cultural Management: Science and Education $v Vol. 7, no. 1 (2023), pp. 85-101 $1 210 $a Berlin $c Logos Verlag Berlin
    541
    1-
    $a Zmeny v kultúre spotreby počas COVID-19: model rozhodovacieho stromu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005856 $a spotreba domácností
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005760 $a klaster
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 070 $9 20 $f 1977-
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0010498 $a Žambochová $b Marta $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083116 $a Maciejewski $b Grzegorz $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061069 $a Kitová Mazalánová $b Veronika $4 070 $9 20
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230904 $g AACR2
    830
      
    $a mm- Plný text je spoplatnený, preto prístup archív.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.