Number of the records: 1  

Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era

  1. SYS0296105
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230907091419.5
    017
    70
    $a 10.54933/jmbrp-2023-15-1-1 $2 DOI
    100
      
    $a 20230907a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era $f Tonino Pencarelli, Veronika Skerhakova, Denis Tirpák
    330
      
    $a Pochopenie hnacích síl online nakupovania je v dnešnom digitalizovanom svete kľúčové. Pandémia COVID-19 výrazne ovplyvnila nákupné správanie mladých spotrebiteľov a rýchlo zvýšila ich preferencie online nakupovania. Zistiťovanie, ktoré faktory ovplyvňujú frekvenciu online nakupovania mladých spotrebiteľov v období po pandémii.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0296096 $1 011 $a 1339-9381 $1 200 1 $a Journal of Management and Business : Research and Practice $d Časopis pre manažment a podnikanie: výskum a prax $v Vol. 15, no. 1 (2023), s. [1-7] $1 210 $a Prešov $c Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity $d 2023
    541
    1-
    $a Faktory, ovplyvňujúce frekvenciu online nakupovania mladých spotrebiteľov v období po Covid-19
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003378 $a mladiství
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0089561 $a Pencarelli $b Tonino $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0089562 $a Skerhakova $b Veronika $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083741 $a Tirpák $b Denis $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230907 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.