Number of the records: 1  

Attitudes of Economics Students Towards Teamwork at University

  1. SYS0296355
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074509.0
    014
      
    $a 2-s2.0-85174273839 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 001097642700001 $2 WOS
    100
      
    $a 20230925a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Attitudes of Economics Students Towards Teamwork at University $f Zuzana Chmelárová, Ladislav Pasiar
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Tento článok má za cieľ preskúmať postoje študentov k tímovej práci, identifikovať dôvody pozitívnych a negatívnych postojov študentov smerom k tímovej práci a merať úroveň ich spokojnosti s rôznymi aspektmi tímovej práce. Prieskum využíval neštandardizovaný dotazník pozostávajúci z uzavretých položiek, položiek s možnosťou výberu z viacerých možností a škálovaných položiek.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288947 $1 011 $a 2192-4880 $1 200 1 $a International Journal of Engineering Pedagogy $b elektronický zdroj $v Vol. 13, no. 6 (2023), pp. 4-16 $1 210 $a Vienna $c International Association of Online Engineering
    541
    1-
    $a Postoje študentov ekonómie k tímovej práci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007041 $a vysokoškoláci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004712 $a práca tímová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054867 $a Chmelárová $b Zuzana $p EUBFNHKPG $4 070 $9 50 $f 1967- $q ZU $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0020201 $a Pasiar $b Ladislav $p EUBFNHKPG $4 070 $9 50 $f 1984- $q ZU $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230925 $g AACR2
    830
      
    $a ch - obaja autori majú čiastočný úväzok, nevykazuje sa.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.