Number of the records: 1  

Porovnanie založenia úspešného a neúspešného podniku a start-upu

  1. SYS0296363
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075248.6
    100
      
    $a 20230925a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Porovnanie založenia úspešného a neúspešného podniku a start-upu $d Comparison of Establishing a Successful and Unsuccessful Business and Start-up $f Peter Malega, Juraj Kováč, Nikola Hnízdilová
    330
      
    $a Firmy, ale najmä start-upy, majú kľúčový význam pre hospodárstvo. Zvyšujú inovačný potenciál krajiny, napomáhajú zachovať a zvýšiť konkurencieschopnosť hospodárstva, vytvárajú pracovné miesta a obchodné príležitosti v nových, rýchlo sa rozvíjajúcich odvetviach hospodárstva s vysokou pridanou hodnotou. Tiež zvyšujú atraktívnosť krajiny z hľadiska zahraničných investícií, sú motorom rozvoja slovenského kapitálového trhu, zvyšujú atraktivitu a prestíž slovenskej ekonomiky na medzinárodnej úrovni. Preto aj podniky, aj startupy majú nezastupiteľné miesto pre ďalší rozvoj krajiny.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0296262 $1 011 $a 1337-7094 $1 200 1 $a Transfer inovácií $b elektronický zdroj $e špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií $v Č. 47 (2023), s. 21-26 $1 210 $a Košice $c Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0054695 $a start-up
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006845 $a úspech pracovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026917 $a Malega $b Peter $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0049134 $a Kováč $b Juraj $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0089704 $a Hnízdilová $b Nikola $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230925 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.