Number of the records: 1  

Trendy vo vzdelávaní študentov študijného programu Aktuárstvo

  1. SYS0297012
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083957.6
    010
      
    $a 978-80-7490-312-0
    035
      
    $a 1091613 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20201126d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $a eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Trendy vo vzdelávaní študentov študijného programu Aktuárstvo $d Trends in the Education of Students in the Study Program of the Actuarial Science : Reviewed Monographic Collection of Research Papers $e recenzovaný monografický zborník vedeckých prác $f zostavovateľ/Editor: Ingrid Krčová $g recenzenti/Reviewers: František Peller, Anna Starečková
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Litomyšl $c H.R.G. $d 2023
    215
      
    $a 120 s. [5,6 AH] $9 5,6
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001057 $a aktuári
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006371 $a štúdium vysokoškolské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005118 $a programy študijné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003345 $a miera úroková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002600 $a jazyky programovacie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006622 $a trh poistný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001730 $a dlhopisy
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048862 $a Krčová $b Ingrid $p EUBFHIKMA $4 340 $9 100 $r 5,6 $f 1969- $T Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029396 $a Peller $b František $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0005184 $a Starečková $b Anna $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0053071 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra matematiky a aktuárstva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201126 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.