Number of the records: 1
Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov
SYS 0297204 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074512.1 035 $a 1096837 $2 CREPC2 100 $a 20231121d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov $d Consumer Perception of Private Label Strategy as a Competitive Advantage in the Business Model of Retail Chains $f Marián Čvirik 301 $a VEGA 1/0012/22 330 $a Tržby privátnych značiek dosahujú aktuálne viac, ako bilión amerických dolárov vo svete, pričom silný rozmach zaznamenávame v Európe. Privátne značky predstavujú modernú stratégiu maloobchodu, ktorá značne ovplyvňuje biznis model maloobchodných reťazcov v kontexte konkurencie, čo môže vytvárať konkurenčnú výhodu. Na to, aby bolo možné hovoriť o konkurenčnej výhode, je potrebné preskúmať vnímanie a akceptovanie tejto stratégie u zákazníkov a spotrebiteľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0297202 $1 010 $a 978-80-223-5678-7 $1 200 1 $a Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie $f zostavovateľ: Pavol Kita $g recenzenti: Marian Reiff, Ľubomíra Strážovská $v S. 7-16 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2023 $1 215 $a 126 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0072613 $a Reiff $b Marian $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0080874 $a modely obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*0065503 $a značky privátne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20231121 $g AACR2 830 $a ss - projekt, uvedený na žiadosť autorov z formulára T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1