Number of the records: 1
Factors Affecting the Comunication Mix of Small Businesses in the Selected Industry
SYS 0297544 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075256.7 100 $a 20231208a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Factors Affecting the Comunication Mix of Small Businesses in the Selected Industry $f Monika Březinová 330 $a Predkladaný článok sa zameriava na problematiku komunikačného mixu v malých podnikoch v pivovarníctve, túto skupinu predstavujú minipivovary. Cieľom výskumu bolo preukázať alebo vyvrátiť, že v tejto skupine firiem, ktoré majú veľmi podobné parametre a obsluhujú podobný trh, existujú rozdiely v ich komunikačných mixoch. Na základe zhlukovej analýzy získaných dát bolo zistené, že minipivovary možno rozdeliť do dvoch skupín podľa použitých nástrojov marketingovej komunikácie, boli tak identifikované dva rôzne komunikačné mixy. Ďalej boli identifikované faktory, ktoré ovplyvňujú zloženie komunikačného mixu minipivovarov, a to rok založenia minipivovaru a existencie reštaurácie v minipivovare. Výsledky výskumu sú obmedzené vybraným odvetvím, i veľkostnou skupinou sledovaných podnikov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0297409 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 18, č. 3 (2023), s. 17-24 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2023 541 1-
$a Faktory ovplyvňujúce komunikačný mix malých podnikov vo vybranom odvetví 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*0009361 $a pivovary 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005355 $a reštaurácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0026827 $a Březinová $b Monika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20231208 $g AACR2
Number of the records: 1