Number of the records: 1  

Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe

  1. SYS0297908
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075258.3
    100
      
    $a 20240104a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe $f Lucia Spálová, Darázs Tamás
    330
      
    $a V súčasnom rozmachu spoločenskej zodpovednosti tzv. brand aktivizmu sa stáva schopnosť občanov čeliť dezinformáciám a hoaxom významnou témou strategickej marketingovej komunikácie komerčného sektoru aj verejnej správy. Na príklade strategickej komunikácie Policajného zboru SR na sociálnych sieťach dokumentujeme prenositeľnos´t štandardných marketingových nástrojov ztv. participácie prijímateľa posolstva, prvkov call to action, gamefikácie a memetických textov, ktoré sú pozitívne akceptované generáciou Z.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297653 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 33, č. 4 (2023), s. 18-19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005932 $a správa štátna
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0080738 $a Spálová $b Lucia $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090225 $a Tamás $b Darázs $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240104 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.