Number of the records: 1  

Reputation Management As a Part of Online Branding Infrastructure of Luxury Hotels on the Adriatic Coast - Pre and Post Covid-19 Perspective

  1. SYS0297951
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240517084252.3
    014
      
    $a 2-s2.0-85183661462 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.1016/j.trpro.2023.11.130 $2 DOI
    035
      
    $a 1127818 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240108a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a NL
    200
    1-
    $a Reputation Management As a Part of Online Branding Infrastructure of Luxury Hotels on the Adriatic Coast - Pre and Post Covid-19 Perspective $f František Pollák, Peter Markovič
    301
      
    $a VEGA 1/0140/21
    301
      
    $a IVSUPS2305
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Hľadanie optimálnych prístupov k budovaniu online infraštruktúry luxusných značiek je oblasťou, ktorá v časoch zrýchlenej digitalizácie naberá mimoriadne dynamický rozmer. Cieľom štúdie je preskúmať zmeny úrovne online reputácie vybraných luxusných hotelov na pobreží Jadranského mora a porovnať ich úroveň pred a po pandémii Covid-19. Výskumná vzorka je zúžená na 15 najlepších hotelov na pobreží Jadranského mora, vybraných podľa rebríčka prestížneho britského periodika. Na porovnanie používame referenčnú štúdiu z roku 2019, na ktorú nadväzujeme empirickou analýzou uskutočnenou rovnakým metodickým postupom. Konkrétne používame rozšírenú analýzu sentimentu v jej komplexnej forme TOR. Výsledky analýzy a následného porovnania naznačujú, že počas pandémie nedošlo k výraznej zmene úrovne online reputácie vybraných luxusných značiek. Všetky sledované čiastkové parametre vykazujú vysoký stupeň optimalizácie. Na základe zistení sa vypracujú strategické odporúčania pre oblasť cestovného ruchu, zároveň sa identifikujú kľúčoví reputátori, ktorých je potrebné pravidelne sledovať v procese online riadenia reputácie. Štúdia tak slúži ako poznatková báza pre prax, ako aj možný metodický základ pre ďalšie skúmanie vplyvu pandémie na infraštruktúru rozvoja značky v online prostredí.
    463
    -1
    $1 011 $a 2352-1465 $1 011 $a 2352-1457 $1 200 1 $a TRANSCOM 2023 $e 15th International Scientific Conference of Young Scientists on Sustainable, Modern and Safe Transport $v pp. 1546–1553 $1 210 $a Amsterdam $c Elsevier $d 2023 $1 710 12 $a TRANSCOM 2023 $b International Scientific Conference on Sustainable, Modern and Safe Transport $d 15 $e Mikulov $f 29.5.-31.5.2023
    541
    1-
    $a Riadenie reputácie ako súčasť infraštruktúry online budovania značky luxusných hotelov na pobreží Jadranského mora – perspektíva pred a po Covid-19
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $f 1985- $9 50 $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $f 1974- $9 50 $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240108 $g AACR2
    830
      
    $a mm-zjednotenie zápisu zdrojového dokumentu s Crepč2 - Transcom 2023 je v Crepč evidovaný ako konferenčný zborník
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.