Number of the records: 1  

Corporate Social Responsibility and Application of Its Principles in Chosen Transnational Corporations Based in Slovakia and Its Impact on Their International Marketing Management

  1. SYS0298067
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502084005.6
    035
      
    $a 1116828 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240111a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Corporate Social Responsibility and Application of Its Principles in Chosen Transnational Corporations Based in Slovakia and Its Impact on Their International Marketing Management $f Janka Pásztorová, Sonia Krajčík Danišová
    301
      
    $a KEGA 003EU-4/2022
    330
      
    $a Za účelom zhodnotenia uplatňovania princípov CSR (resp. Corporate Social Responsibility) v medzinárodnom marketingovom manažmente zahraničných firiem pôsobiacich na Slovensku bol realizovaný prieskum formou rozhovoru formou pološtruktúrovaného rozhovoru s vybranými manažérov zahraničných spoločností pôsobiacich na Slovensku. Cieľom bolo zistiť ich názory na uplatňovanie princípov spoločenskej zodpovednosti v medzinárodných marketingových stratégiách ich spoločnosti a ako vnímajú súčasné slovenské podnikateľské prostredie v kontexte spoločensky zodpovedného podnikania (CSR). Tento pološtruktúrovaný rozhovor bol založený na štandardizovaných rámcových otázkach, ktoré boli priebežne dopĺňané otázkami a informáciami podľa situácie. Kvantifikovateľné údaje boli podrobené štatistickej analýze a prepis relevantných častí rozhovorov bol kvalitatívne vyhodnotený metódou obsahovej analýzy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298063 $1 011 $a 1805-0638 $1 200 1 $a Grant Journal $b elektronický zdroj $e vědecký časopis $d Grant Journal: Peer-Reviewed Scientific Journal $z eng $v Roč. 12, č. 2 (2023), s. 19-28 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2023
    541
    1-
    $a Spoločenská zodpovednosť a uplatňovanie jej princípov vo vybraných nadnárodných korporáciách so sídlom na Slovensku a jej vplyv na ich medzinárodný marketingový manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002927 $a korporácie transnacionálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0038792 $a Pásztorová $b Janka $p EUBOBFKMO $4 070 $9 50 $f 1960- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0070803 $a Krajčík Danišová $b Sonia $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 50 $f 1981- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240111 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.