Number of the records: 1  

Selected Indicators Driving Innovation in V4 Countries

  1. SYS0298268
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074522.6
    035
      
    $a 1121193 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240116d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Selected Indicators Driving Innovation in V4 Countries $f Mária Dolná
    330
      
    $a Aby sa zabezpečila konkurencieschopnosť a pokrok, ekonomiky celého sveta vynakladajú výdavky na inovácie, výskum a vývoj. Hlavným cieľom Global Innovation Index je podporovať krajiny na všetkých stupňoch rozvoja v snahe posilniť ich inovačný ekosystém. Zameraním sa na vybrané indikátory Global Innovation Index si tento článok kladie za cieľ zhodnotiť inovácie krajín V4 pomocou údajov zvoleného subindexu číslo 7 – Kreatívne výstupy ekonomiky s dôrazom na silné a slabé stránky v rámci 7. piliera vrátane nehmotných aktív, kreatívnych tovarov a služieb a online kreativity pomocou údajov zozbieraných Svetovou organizáciou duševného vlastníctva (WIPO). Vyhodnotením inovačného potenciálu krajín V4 prostredníctvom vybraných premenných Global Innovation Index sme si uvedomili, že Česko a Poľsko sú popredné krajiny, avšak Slovensko je v rámci krajín V4 najhoršie hodnotenou ekonomikou podľa posledného piliera – Kreatívne výstupy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298237 $1 010 $a 978-80-225-5088-8 $1 200 1 $a Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023 $b elektronický zdroj $d Zborník vedeckých príspevkov z 8. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie - Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania - MTS 2023 $e Košice (Slovakia) and Tarnobrzeg (Poland), September 21 -23, 2023 $f Editors: Magdaléna Freňáková, Lenka Kuhnová $g Reviewers: Adriana Csikósová, Monika Ostrowska $v Pp. 266-276 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a CD-ROM 295 s. [22,04 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0036109 $a Freňáková $b Magdaléna $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0089790 $a Kuhnová $b Lenka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0001024 $a Csikósová $b Adriana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0090351 $a Ostrowska $b Monika $4 675 $1 710 12 $a Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 8. $e Košice, Slovensko ; Tarnobrzeg, Poland $f 21.-23.09.2023
    541
    1-
    $a Vybrané ukazovatele podporujúce inovácie v krajinách V4
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011475 $a Vyšehradská štvorka
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0082894 $a Dolná $b Mária $p EUBPHFKKM $4 070 $9 100 $f 1989- $q I $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240116 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.