Number of the records: 1
Innovative Marketing
SYS 0298362 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074524.0 035 $a 1121636 $2 CREPC2 100 $a 20240117d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Innovative Marketing $f Naqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Zuzana Francová, Dominika Popovičová 301 $a KEGA 030EU-4/2022 301 $a VEGA 1/0064/23 330 $a Inovatívny marketing zahŕňa využívanie kreatívnych prístupov vo všetkých oblastiach podniku, zameriava sa na neustále hľadanie nápadov, ich realizáciu s cieľom zlepšovať obchodné technológie a vytvárať konkurencieschopné produkty. Výskumníci zdôrazňujú možné oblasti inovatívneho marketingu v rámci tradičného myslenia a neštandardného. Vzhľadom na to, že inovácia sa vždy vzťahuje na reálny objekt (výrobok, proces, trh a pod.), kvantitatívne sa opisuje zmenou príslušných parametrov, napr. zvyšovanie stupňa automatizácie, flexibility, výkonnosti a spoľahlivosti. Okrem toho možno definovať aj všeobecne platné charakteristiky inovácie. Inovatívny marketing sa vyznačuje veľkou strategickou orientáciou a súvisí nielen s presadzovaním hotových inovácií na trhu, ale aj s riadením procesu ich tvorby s ohľadom na požiadavky trhu a globalizáciu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298341 $1 010 $a 978-80-555-3194-6 $1 200 1 $a Engineering Sciences and Production Management 2023 $b elektronický zdroj $e Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development $e Workshop Proceedings $e November 9-10, 2023, Tatranská Lomnica, Slovak Republic $f Reviewers: Peter Adamišin, Marta Starostka-Patyk $v Pp. 35-39 $1 210 $a Prešov $c Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove $d 2023 $1 215 $a 113 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0001029 $a Adamišin $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0090374 $a Starostka-Patyk $b Marta $4 675 $1 710 12 $a Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development $b Workshop $e Tatranská Lomnica, Slovensko $f 09.-10.11.2023 541 1-
$a Inovatívny marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006033 $a stratégia inovačná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002129 $a flexibilita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006419 $a technika predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005413 $a riadenie obchodu 700 -1
$3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $p EUBOBFKMA $4 070 $9 35 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0076928 $a Ševčíková $b Renáta $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1982- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0086453 $a Popovičová $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 15 $f 1997- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240117 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1