Number of the records: 1  

Innovative Marketing

  1. SYS0298362
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074524.0
    035
      
    $a 1121636 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240117d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Innovative Marketing $f Naqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Zuzana Francová, Dominika Popovičová
    301
      
    $a KEGA 030EU-4/2022
    301
      
    $a VEGA 1/0064/23
    330
      
    $a Inovatívny marketing zahŕňa využívanie kreatívnych prístupov vo všetkých oblastiach podniku, zameriava sa na neustále hľadanie nápadov, ich realizáciu s cieľom zlepšovať obchodné technológie a vytvárať konkurencieschopné produkty. Výskumníci zdôrazňujú možné oblasti inovatívneho marketingu v rámci tradičného myslenia a neštandardného. Vzhľadom na to, že inovácia sa vždy vzťahuje na reálny objekt (výrobok, proces, trh a pod.), kvantitatívne sa opisuje zmenou príslušných parametrov, napr. zvyšovanie stupňa automatizácie, flexibility, výkonnosti a spoľahlivosti. Okrem toho možno definovať aj všeobecne platné charakteristiky inovácie. Inovatívny marketing sa vyznačuje veľkou strategickou orientáciou a súvisí nielen s presadzovaním hotových inovácií na trhu, ale aj s riadením procesu ich tvorby s ohľadom na požiadavky trhu a globalizáciu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298341 $1 010 $a 978-80-555-3194-6 $1 200 1 $a Engineering Sciences and Production Management 2023 $b elektronický zdroj $e Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development $e Workshop Proceedings $e November 9-10, 2023, Tatranská Lomnica, Slovak Republic $f Reviewers: Peter Adamišin, Marta Starostka-Patyk $v Pp. 35-39 $1 210 $a Prešov $c Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove $d 2023 $1 215 $a 113 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0001029 $a Adamišin $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0090374 $a Starostka-Patyk $b Marta $4 675 $1 710 12 $a Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development $b Workshop $e Tatranská Lomnica, Slovensko $f 09.-10.11.2023
    541
    1-
    $a Inovatívny marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006033 $a stratégia inovačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002129 $a flexibilita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006419 $a technika predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005413 $a riadenie obchodu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $p EUBOBFKMA $4 070 $9 35 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0076928 $a Ševčíková $b Renáta $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1982- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086453 $a Popovičová $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 15 $f 1997- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240117 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.