Number of the records: 1  

Function and Success Factors of Innovative Marketing

  1. SYS0298364
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074524.0
    035
      
    $a 1121624 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240117d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Function and Success Factors of Innovative Marketing $f Naqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Dagmar Klepochová
    301
      
    $a KEGA 030EU-4/2022
    301
      
    $a VEGA 1/0064/23
    330
      
    $a Marketingové inovácie sú zamerané na lepšie uspokojovanie potrieb spotrebiteľov, otváranie nových predajných trhov s cieľom zvýšiť objem predaja, ktorý je kľúčom k úspešnému rozvoju organizácie. Aby organizácie dokázali držať krok s rýchlo sa meniacimi potrebami trhu a čo najlepšie využiť príležitosti, ktoré sa otvárajú vo vonkajšom prostredí, musia neustále pracovať na nových produktoch, technológiách a vzťahoch s vonkajším svetom. Kľúčom k riešeniu týchto problémov je inovatívna marketingová činnosť, ktorá sa v modernej dobe stala jadrom konkurenčných stratégií podnikov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298341 $1 010 $a 978-80-555-3194-6 $1 200 1 $a Engineering Sciences and Production Management 2023 $b elektronický zdroj $e Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development $e Workshop Proceedings $e November 9-10, 2023, Tatranská Lomnica, Slovak Republic $f Reviewers: Peter Adamišin, Marta Starostka-Patyk $v Pp. 40-45 $1 210 $a Prešov $c Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove $d 2023 $1 215 $a 113 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0001029 $a Adamišin $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0090374 $a Starostka-Patyk $b Marta $4 675 $1 710 12 $a Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development $b Workshop $e Tatranská Lomnica, Slovensko $f 09.-10.11.2023
    541
    1-
    $a Funkcia a faktory úspechu inovatívneho marketingu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006033 $a stratégia inovačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003229 $a marketing vertikálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005413 $a riadenie obchodu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $p EUBOBFKMA $4 070 $9 40 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0076928 $a Ševčíková $b Renáta $p EUBOBFKMA $4 070 $9 30 $f 1982- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 30 $f 1968- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240117 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.