Number of the records: 1  

Vplyv environmentálnych faktorov na obchodné stratégie a inovácie: cesta k udržateľnejšiemu podnikaniu

  1. SYS0298621
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074528.8
    035
      
    $a 1126401 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240122d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv environmentálnych faktorov na obchodné stratégie a inovácie: cesta k udržateľnejšiemu podnikaniu $d The Impact of Environmental Factors on Business Strategy and Innovation: The Way to a More Sustainable Business $f Renáta Ševčíková
    301
      
    $a VEGA 1/0398/22
    330
      
    $a Významné zmeny v podnikateľskej ekológii a udržateľnosti. V dôsledku globalizácie, technologického pokroku a environmentálnych výziev sa mení spôsob, akým sa spoločnosti správajú k životnému prostrediu. Analýza, ako spoločnosti reagujú na rastúcu potrebu produktov a služieb šetrných k životnému prostrediu. S osobitným zameraním na ekologický dizajn, je vedená diskusia o metódach a nástrojoch, ktoré môžu firmám pomôcť pri vývoji udržateľných produktov. Výsledky podčiarkujú dôležitosť environmentálnych hodnotení a strategických prístupov pre trvalo udržateľný vývoj produktov. Konkurenčné výhody, ktoré môžu spoločnosti dosiahnuť prostredníctvom udržateľných riešení a prístupov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298588 $1 010 $a 978-80-225-5091-8 $1 200 1 $a Významné aspekty udržateľného rozvoja II. $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Malgorzata A. Jarossová, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Małgorzata Krzywonos, Renáta Benda - Prokeinová $v S. 141-149 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 149 s. [11,10 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053834 $a Jarossová $b Malgorzata Agnieszka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0050109 $a Krzywonos $b Małgorzata $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0068233 $a Benda-Prokeinová $b Renata $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0076928 $a Ševčíková $b Renáta $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1982- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240122 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.