Number of the records: 1  

The Digital Revolution of Sustainability: Supporting Sustainable Brands Through New Technologies

  1. SYS0298701
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074531.4
    035
      
    $a 1126487 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240123d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a The Digital Revolution of Sustainability: Supporting Sustainable Brands Through New Technologies $f Katarína Chomová
    301
      
    $a VEGA 1/0398/22
    330
      
    $a Udržateľnosť sa ukázala ako jedna z najdôležitejších záležitostí na medzinárodnom trhu. Zároveň súčasný trend podnikania ponúka nové technológie, ako je internet vecí, Big Data, blockchain, strojové učenie, atď. Článok navrhuje príklady trvalo udržateľných technológií na ich integráciu, ako aj krátky prehľad niektorých súčasných riešení. Zahrnuté sú aj dva rôzne pohľady - digitálne technológie podporujúce udržateľné správanie zákazníkov a digitálne technológie podporujúce udržateľnosť značky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298588 $1 010 $a 978-80-225-5091-8 $1 200 1 $a Významné aspekty udržateľného rozvoja II. $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Malgorzata A. Jarossová, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Małgorzata Krzywonos, Renáta Benda - Prokeinová $v S. 31-40 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 149 s. [11,10 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053834 $a Jarossová $b Malgorzata Agnieszka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0050109 $a Krzywonos $b Małgorzata $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0068233 $a Benda-Prokeinová $b Renata $4 675
    541
    1-
    $a Digitálna revolúcia udržateľnosti: podpora udržateľných značiek prostredníctvom nových technológií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070564 $a internet vecí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0086659 $a Big Data
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084077 $a učenie strojové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1983- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240123 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.