Number of the records: 1  

Charakteristiky výkonnosti procesu v metodológii Six Sigma

  1. SYS0298928
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075301.6
    100
      
    $a 20240130a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Charakteristiky výkonnosti procesu v metodológii Six Sigma $d Process Performance Characteristics in Six Sigma Methodology $f Milan Terek
    330
      
    $a V aplikáciách metodológie Six Sigma je pri hodnotení procesu nevyhnutné vhodne aplikovať charakteristiky výkonnosti procesu. Získané výsledky slúžia ako podklad pre rozhodovanie o projektoch Six Sigma. Cieľom príspevku je podať súhrnný prehľad týchto charakteristík s dôrazom na ich štatistický význam, prepojenia medzi nimi a spôsoby získavania dát na ich výpočet. Bude navrhnutý spôsob voľby rozsahu náhodného výberu a spôsob realizácie náhodného vyberania pri výpočte počtu nezhôd na milión príležitostí a budú uvedené interpretačné možnosti získaných výsledkov. Pochopenie štatistických súvislostí medzi charakteristikami výkonnosti procesu môže uľahčiť ich aplikácie v praxi. Aplikácia navrhnutého postupu pri náhodnom vyberaní môže umožniť presnejšie hodnotenia výkonnosti procesu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298800 $1 011 $a 1339-6854 $1 200 1 $a Slovenská štatistika a demografia $e recenzovaný vedecký časopis $d Slovak Statistics and Demography: Scientific Reviewed Journal $z eng $v Roč. 33, č. 4 (2023), s. 20-40 $1 210 $a Bratislava $c Štatistický úrad Slovenskej republiky $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003292 $a metodológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007453 $a zber dát
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048902 $a Terek $b Milan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240130 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.