Number of the records: 1
Vysoká citlivosť detí v školskom prostredí - odporúčania z praxe
SYS 0299699 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075308.2 100 $a 20240320a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Vysoká citlivosť detí v školskom prostredí - odporúčania z praxe $f Martina Sajková 330 $a Príspevok je voľným pokračovaním článku z Manažmentu školy v praxi č. 11/2023. Zaoberá sa témou vysokej citlivosti detí v školskom prostredí. V úvode autorka predstavuje výzvy spojené s ich tranzíciou z domáceho do školského prostredia. Prináša pohľad na štyri kľúčové oblasti podpory vysoko citlivých detí vrátane argumentácie potreby rozvoja ich osobnosti v týchto oblastiach. Venuje sa aj konkrétnym odporúčaniam z dobrej praxe a efektívnym spôsobom, ako sa môže podporiť optimálny rozvoj vysoko citlivých detí v školskom prostredí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0299658 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 19, č. 3 (2024), s. 8-11 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2024 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001481 $a citlivosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006241 $a škola a prax 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001668 $a deti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická 700 -1
$3 eu_un_auth*0087152 $a Sajková $b Martina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240320 $g AACR2
Number of the records: 1