Number of the records: 1  

Vysoká citlivosť detí v školskom prostredí - odporúčania z praxe

  1. SYS0299699
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075308.2
    100
      
    $a 20240320a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vysoká citlivosť detí v školskom prostredí - odporúčania z praxe $f Martina Sajková
    330
      
    $a Príspevok je voľným pokračovaním článku z Manažmentu školy v praxi č. 11/2023. Zaoberá sa témou vysokej citlivosti detí v školskom prostredí. V úvode autorka predstavuje výzvy spojené s ich tranzíciou z domáceho do školského prostredia. Prináša pohľad na štyri kľúčové oblasti podpory vysoko citlivých detí vrátane argumentácie potreby rozvoja ich osobnosti v týchto oblastiach. Venuje sa aj konkrétnym odporúčaniam z dobrej praxe a efektívnym spôsobom, ako sa môže podporiť optimálny rozvoj vysoko citlivých detí v školskom prostredí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0299658 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 19, č. 3 (2024), s. 8-11 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001481 $a citlivosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006241 $a škola a prax
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001668 $a deti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0087152 $a Sajková $b Martina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240320 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.